10 Aralık 2010 Cuma

miM

Birşeyleri değiştirmek istedikçe herşey sarpa sardı bende anlamadım bunun neden olduğunu?biraz stres atmak ve artık kendimi sanalda bari eğlenceli şeyler yazmak adına mimleyenlerin mimlerine cevap vermek....İlk önce yeni yıl mimini yazmak istiyorum,tatlı kız anci (benim tabirimle:)beni mimlemiş teşekkür ederim.
Yeni yıla nasıl ve kiminle girmek istersin?
yeni yıla arkadaşlarımla girmeyi gerçekten çok istiyorum.Arkadaşımın ailesinin açtığı şirin kafede kutlamayı isterim.Yani kısacası sevdiklerimle güzel,eğlenceli bir yıl başı geçirmek isterim.
Yeni yılda neler yapmak istiyorsun?
yiyip içmek,hayattan kendimi soyutlmak sadece 'anı yaşamak'dedikleri şeyin hakkını vererek yapmak ve gerçekten kendimi iyi hissedeceğim şeyler yapmak isterim.
Yeni yıl sence ne demek?
Yeni yıl,tertemiz bir yılın habercisi demek ve bu yılı istersek en iğrenç,en gereksiz şeylerle geçirmek veyada ertelediklerimizi yapmak hayallerimizi gerçekleştirmek güzel planlar yapıp bunu uygulamak gibi tanımlayabilirim sanırım.
Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun?
Artık şu monotonlaşmış partilerin aksine daha farklı şeyler olsa fena olmaz ve blogda çok merak ettiğim ve onlarla sohbet etmenin nasıl birşey olduğunu hayalettiğim blogcularla tesadüfen karşılaşıp"aaa sen!!osun,oha çüşlan"gibi hayvanlaşan cümleler kurarak tanışmak falan...isterdim, mutluda olurdum yeani:)
Yeni yıla dair mesajın nedir?
Umarım herkese uğurlu gelir bu tertemiz yıl.Ama unutmayalım ki iyilik ve kötülük bizim elimizde,yaptıklarımızdan sorumluyuz bu yüzden bu yıl, herşey için daha itina göstermeye dikkat edelim.sevilelim -sevelim<3<3
mimlenenler:
8ex-en8
kolalı jelibon
!hayallerin peşinde koşan kız

3 yorum:

!la row güncel dedi ki...

kesinlikle okuyacağım.

Nil dedi ki...

teşekkür ederim.

!la row güncel dedi ki...

önemli değil canım.artık yazı yaz özledik seni.